Una tardi con “Che” de Argoliviu.

Che de Argoliviu    Siguiendo el soniu de la gaita que estaba tocando al pie del texu de Bermiegu, llegó hasta mí José Alvarez Vega, conocido como “Che de Argoliviu“. Diba col so nietu y nun pudo resistir la tentación de averase al mio llau pa saber quien yera el gaiteru.

Facía años que nun lu veía y invitóme a la so casa con la so familia. Ellí, ente gaita, café y oruxo foi cuntandomi la so afición a la tonada y el so amor a la gaita.

Fillu de José, el gaiteru de Argoliviu ente 1930 y 1950, pasó la so mocedá cudiando vaques y oveyes na braña.

che-1.jpeg

Foi testigu de la emoción que sintió cuando yo tocaba la gaita,igual que yo cuando elli cantaba.Transcribo unos cancios que mi recitó y que elli componió nos tiempos del pastoreu.

“Ay de mí que ya nun puedo, entonar esta tonada, foi pastor en Baldegones, y dañome la rosada…”

“Che” subía al puertu en primavera y baxaba pasau el veranu.

“Adios mayada de Argüeru, adios cuetu la carrera, adios campos y traviesos, sierra de la Colladiella, cuando yo te vuelva a ver, ya floreció la espinera…”

Gracies per esta agradable velada...

texu de Bermiego

Etiquetas:

2 comentarios to “Una tardi con “Che” de Argoliviu.”

  1. Sixto Says:

    Xuacu!
    Entereme por mio tiu Ché del vuestru encuentru al pie del texu de Bermiego, y nun paré hasta dar con el to blog particular, cosa que mi fizo mucha ilusión y que me encantará siguir pa saber de los tos pasos.
    Ya estuvi hasta escuchando la gaitada al pie del texu… qué envidia mi da!.
    Déxoti un par de enlaces a un par de blogs que tengo, por si tienes timepu y ti apetez escolucar per ellos.
    Y déxoti tamién un abrazu enllenu de admiración y afectu, que ye lo que mi inspires como artista y como persona.

  2. Sixto Says:

    Que se mi olvidaren los enlaces…
    http://elborrin.blogspot.com/
    http://argolibiu.blogspot.com/
    http://www.argoliviu.net

Responder

